Kaip rinkodaros specialistams, svarbu žinoti auditorijos mėgstamus socialinius kanalus. Pavyzdžiui, jei parduodate senelių namus, galite saugiai atsisakyti „Snapchat“, kur tik 3,7 % vartotojų yra vyresni nei 50 metų.
Buvo apklausiama daugiau nei 1 200 rinkodaros specialistų visame pasaulyje ir išsiaiškinama, kurie socialiniai tinklai įgauna pagreitį, o kurie atsilieka.
Socialiniai tinklai įgauna impulsą 2023 m
Anot „SmallWeb“, „Instagram“ programėlėje kas mėnesį yra daugiau nei 78 milijonai aktyvių vartotojų, todėl šiandien ji yra viena populiariausių programų.
Tikimasi, kad „Instagram“ dar labiau augs. Apklausos rezultatai rodo, kad 52 % rinkodaros specialistų planuoja padidinti savo investicijas į platformą 2023 m. Taip pat nustatyta, kad 29 % socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistų planuoja investuoti daugiausiai į Instagram, palyginti su bet kuria kita platforma.
Rinkodaros specialistų panašumas į „Instagram“ yra prasmingas, atsižvelgiant į tai, kad rinkodaros specialistai apklausoje teigė, kad programa, palyginti su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis, užtikrina didžiausią ROI ir įtraukimą.
Tikimasi, kad 2023 m. Facebook sulauks išskirtinio augimo už Instagram. Apklausos duomenimis, 23 % socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistų planuoja investuoti į Facebook daugiau nei bet kurią kitą platformą, o 43 % planuoja padidinti savo investicijas.
Be to, 36 % socialinių tinklų rinkodaros specialistų planuoja pirmą kartą naudotis Facebook 2023 m.
Šiuo metu „Facebook“ kas mėnesį pritraukia 2,93 milijardo vartotojų, daugiau nei bet kuris jo konkurentas. Didelė auditorijos koncentracija priklauso Millennials, Gen X-ers ir Baby Boomers.
Per pastaruosius tris mėnesius ,88 % tūkstantmečio ir 83 % X kartos žmonių lankėsi Facebooke.
Be to, „Gen X“ ir „Baby Boomers“ priskiria „Facebook“ kaip mėgstamiausią socialinės žiniasklaidos programą ir labiausiai lankomą programą. Jei norite nukreipti į senesnius demografinius rodiklius naudodami socialinės žiniasklaidos rinkodarą, „Facebook“ yra geriausias pasirinkimas.
TikTok
TikTok žinoma kaip Z kartos platforma – ir duomenys tai patvirtina. Tiesą sakant, daugiau nei pusė Z kartos vartotojų naudojasi „TikTok“. Be to, „Z“ kartos atstovai teigia, kad „TikTok“ yra platforma, kurią jie dažniausiai naudoja ir lenkia „Instagram“, „Snapchat“ ir „YouTube“.
Viskas tuo nesibaigia: „TikTok“ taip pat sparčiai auga kartu su kitais demografiniais rodikliais. 36 % TikTok vartotojų 2021 m. buvo nuo 35 iki 54 metų amžiaus, o tai 10 % daugiau nei prieš metus. Be to, „Baby Boom“ amžiaus žmonių naudojimas vis dar yra mažas – per pastaruosius tris mėnesius programėlėje apsilankė tik 7 proc.
Nors tik 36% socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistų naudojasi platforma, tie, kurie naudojasi „TikTok“, 2023 m. didina savo investicijas – daugiau nei rinkodaros specialistai bet kurioje kitoje platformoje. Tiesą sakant, 53% jų 2023 m. padidins savo investicijas į rinkodarą „TikTok“, o dar 36% ir toliau investuos tą pačią sumą.
Taip pat verta paminėti, kad „TikTok“ įsitraukimo rodiklis yra didžiausias iš bet kurios kitos socialinės platformos – vidutiniškai 10,85 minutės per seansą. Trumpai tariant, užkandžiams skirtas „TikTok“ turinys sukelia priklausomybę įvairioms amžiaus grupėms.